Wersje językowe
Reklamacje

.

Reklamacje

.

W poniższej  tabelce opisaliśmy tok postępowania w przypadku problemów z otrzymanym zegarem. Reklamacje w naszym sklepie najlepiej zgłaszać mailowo. Zegary są objęte roczną gwarancją sprzedawcy. Przy zgłaszaniu reklamacji należy uzupełnić i dołączyć formularz reklamacji który jest tutaj. Adres do odesłania: Pogodna 8/U1, 73-110 Staragrd

ADRES e-mail do składania reklamacji: sklep@nowoczesnezegary.pl

.

PROBLEM SUGEROWANE ROZWIĄZANIE
Elementy są porysowane Upewnij się, że jest z nich zdjęta folia. Często zdarza się, że jest ona w kolorze elementów i klienci po prostu w pierwszym momencie jej nie widzą. Jeśli to niczego nie zmienia napisz do nas na @
Otrzymałem zły kolor Sprawdź, czy na pewno została zdjęta folia z elementów. Jeśli tak, po prostu skontaktuj się nami
Zegar zacina się lub nie chodzi Upewnij się, że wskazówki nie są odgięte. Chociaż staranie zabezpieczamy paczki na czas transportu, zdarza się że ulegną uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli wskazówki są proste, a zegar nadal nie działa - napisz do nas na @
Brakuje jednego elementu Napisz do nas, a doślemy go do Ciebie
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl