Wersje językowe
Reklamacje

.

Reklamacje

.

W poniższej  tabelce opisaliśmy tok postępowania w przypadku problemów z otrzymanym zegarem. Reklamacje w naszym sklepie najlepiej zgłaszać mailowo. Zegary są objęte roczną gwarancją sprzedawcy. Przy zgłaszaniu reklamacji należy uzupełnić i dołączyć formularz reklamacji który jest tutaj. Adres do odesłania: Rayskiego 5|2, 70-426 Szczecin

ADRES e-mail do składania reklamacji: sklep@nowoczesnezegary.pl

.

PROBLEMSUGEROWANE ROZWIĄZANIE
Elementy są porysowaneUpewnij się, że jest z nich zdjęta folia. Często zdarza się, że jest ona w kolorze elementów i klienci po prostu w pierwszym momencie jej nie widzą. Jeśli to niczego nie zmienia napisz do nas na @
Otrzymałem zły kolorSprawdź, czy na pewno została zdjęta folia z elementów. Jeśli tak, po prostu skontaktuj się nami
Zegar zacina się lub nie chodziUpewnij się, że wskazówki nie są odgięte. Chociaż staranie zabezpieczamy paczki na czas transportu, zdarza się że ulegną uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli wskazówki są proste, a zegar nadal nie działa - napisz do nas na @
Brakuje jednego elementuNapisz do nas, a doślemy go do Ciebie
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl